Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji
Małe rodzinne biuro,
na którego adresie, spokojnie prowadzisz działaność.
Pocztę odbierasz kiedy Ty chcesz!
Lokal w którym znajduje się
"Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji"
jest własnością biura!
System odbioru ze skrzynki,
pozwala odebrać pocztę na życzenie
o każdej porze dnia i nocy.
Również w sobotę i niedzielę.
Godziny pracy biura dopasowane do aktywności Poczty Polskiej.
Więc o odbiór korespondencji od listonosza nie musisz się martwić.
zawsze wszystko odbieramy!
Biuro nie jest w samym centrum, dzięki czemu spokojnie autem podjedziesz.
Bez strefy parkowania.
A jednak w dobrej lolkalizacji.
Bardzo blisko miejskiej komunikacji.
Wynajem klasycznego biura kosztuje krocie, a Ty i tak większość czasu spędzasz w biegu.
Nie chcesz jednak rejestrować firmy pod prywatnym adresem, po co ci kontrole US w domu?
Zostawiane przez listonoszy awiza w skrzynce zawsze są przykrą niespodzianką, szczególnie po terminie odbioru.
Z nami nie przegapisz korespondencji.
Dzięki usłudze "wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji" otrzymasz:
- adres służący do rejestracji firmy
- adres do prowadzenia korespondencji
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej
- skanowanie korespondencji przychodzącej
- przekazywanie informacji o przesyłkach na e-mail
- pomoc w tworzeniu wizerunku firmy: strony internetowe - wizytówki
Projektowanie stron www w naszym biurze
Strona www od A do Z
Wyszukujemy dla naszego klienta domenę nop. immab.pl -> tworzymy stronę -> instalujemy na naszym serwerze.
Prościej się już nie da założyć strony www.
Zapraszamy.
Szacunkowy czas realizacji 14 dni.
Twoje "Wirtualne Biuro Szczecin"
Zalety usługi wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji:
1. Oszczędność czasu i pieniędzy
Nie musisz inwestować w drogi wynajem tradycyjnego biura ani tracić czasu na codzienną obsługę korespondencji – wszystkim zajmiemy się za Ciebie.
Nie musisz inwestować w drogi wynajem tradycyjnego biura ani tracić czasu na codzienną obsługę korespondencji – wszystkim zajmiemy się za Ciebie.
2. Profesjonalny wizerunek
Rejestrując firmę pod prestiżowym adresem, budujesz wiarygodność i profesjonalny obraz swojej działalności – nawet jeśli pracujesz z domu.
Rejestrując firmę pod prestiżowym adresem, budujesz wiarygodność i profesjonalny obraz swojej działalności – nawet jeśli pracujesz z domu.
3. Wygoda i porządek
Twoja korespondencja i przesyłki trafiają w jedno miejsce, co znacząco ułatwia zarządzanie firmą i zapewnia stałą kontrolę nad dokumentami.
Twoja korespondencja i przesyłki trafiają w jedno miejsce, co znacząco ułatwia zarządzanie firmą i zapewnia stałą kontrolę nad dokumentami.
4. Prywatność i bezpieczeństwo
Adres firmowy oddzielony od miejsca zamieszkania chroni Twoją prywatność i minimalizuje ryzyko niepożądanych wizyt czy nadużyć.
Adres firmowy oddzielony od miejsca zamieszkania chroni Twoją prywatność i minimalizuje ryzyko niepożądanych wizyt czy nadużyć.
Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji
Nasze "Wirtualne Biuro Szczecin" znajduje się przy ulicy Niemierzyńskiej 7 w Szczecinie.
Jest możliwość indywidualnego dopasowania czasu pracy pod klienta po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Umów sie na wizytę w "Wirtualnym Biurze" Szczecin
w dniu i o godzinie, która Tobie najlepiej pasuje.
A my dostosujemy się do Ciebie.
Więcej informacji można uzyskać pod telefonem
+48 720 03 06 09
Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji
*
ZAPRASZAMY


Opis najważniejszych usług "wirtuialnego biura":
Adres pocztowy dla działaności, na który dostarczane są przesyłki oraz listy firmowe.
Powiadomienie o przychodzącej korespondencji, otrzymasz bezpośrednio na pocztę mailową.
Daje nam to pewność, że jesteś na bieżąco ze wszystkimi informacjami.
Możliwość zarejestrowania Twojej firmy
lub jej oddziałów na naszym adresie.
Należy wcześniej podpisać umowę najmu.
Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji.


"Wirtualne biuro"?
Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji.
Dlaczego warto?
Postaw na nowoczesny i efektywny sposób zdalnego zarządzania firmą poprzez scedowanie odbierania korespondencji zamiast czekania w wynajetym biurze na listonosza.
"Wirtualne Biuro" to doskonała alternatywa dla wynajmu stacjonarnych lokali użytkowych.
Dzięki temu rozwiązaniu bardzo szybko zarejestrujesz działalność gospodarczą i będziesz mógł nią zarządzać z dowolnego miejsca na świecie.
W ramach naszej usługi oferujemy użyczenie adresu dla siedziby firmy, kompleksową obsługę poczty oraz dostarczanie bieżącej korespondencji na e-mail.
Wybierz "biuro wirtualne", a oszczędności wynikające z ograniczenia wydatków na opłacenie czynszu zainwestuj w rozwój firmy.
.
"Wirtualne biuro - Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji." – realne korzyści
Zaczynasz działalność gospodarczą którą chcesz prowadzić w domu, a nie chcesz, by adres Twojego mieszkania widniał w internecie?
Nie chcesz wizyty z US w domu?
A może dużo przebywasz poza miastem rejestracji firmy i potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu działań administracyjnych – odbieraniu listów.
W takiej sytuacji usługa "wirtualnego biura" w Szczecinie może okazać się dla ciebie idealnym rozwiązaniem!
.
"Wirtualne biuro", inaczej też zwanym e-biuro.
A nasza usługa to wynajem adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji.
Usługa polegająca na pełnobsłudze biurowej bez konieczności fizycznej obecności przedsiębiorcy w danym miejscu.
Umożliwia użytkownikom znaczną redukcję kosztów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej jak wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych.
Zapraszamy zarówno początkujące firmy jak i doświadczonych ludzi biznesu!
"Wirtualne Biuro" to najbardziej ekonomiczna propozycja wynajmu powierzchni biurowej
oraz adresu do zarejestrowania swojej firmy w dobrej lokalizacji Szczecina dla przedsiębiorców i firm,
które nie potrzebują wynajmować fizycznego lokalu biurowego.
.
Usługa wynajmu adresu do rejestracji firmy i odbioru korespondencji – korzyści z immab.pl (Szczecin)
1. Optymalizacja kosztów i oszczędność
Sprawna obsługa już od 99 złotych miesięcznie
2. Ekonomiczność
Pełna obsługa korespondencji – skanowanie korespondencji
3. Prestiżowa lokalizacja
Nasze biuro znajduje się blisko centrum Szczecina bez strefy płatnego parkowania
4. Dodatkowe usługi
Skorzystaj z naszej rozbudowanej oferty skanowania korespondencji
5. Minimum formalności przy podpisaniu umowy
Jesteśmy w stanie podpisać umowę w 15 minut
6. Wygoda
Oferujemy możliwość podpisania umowy korespondencyjnie lub stacjonarnie
7. Pewność i bezpieczeństwo
Działamy na rynku od 10 lat – zaufało nam ponad wielu klientów